Monday, November 14, 2011

1st Anniversary!

Tik Tok Tik Tok,

Alhamdulillah lagi dua minggu nk masuk setahun kitaorang couple. Memang aku rasa excited dari couple sebelum-sebelum ni sebab walaupun couple baru sekejap terus decide nk kawen.

Dari dulu couple lebih dari 4 tahun last2x tak ke mana. Tapi aku pegang kata-kata nie, "Kita akan jumpa orang yang salah berkali-kali sebelum kita jumpa orang betul". Maksudnya orang terima kita seadanya, menyayangi kita tanpa balas, tak berkira langsung bab duit, tak jemu-jemu menasihati kita tanpa henti dan yang best tuh sanggup kumpul duit untuk nak kawen dengan kita la!

Seriously, super excited sebab lepas sebulan sambut anniversary nk engage! Alhamdulillah.

Semoga dipermudahkan semua urusan. Insya-Allah.

Apa nk bagi kat dia eh? Baru nie ade kakak ofis nie tanye nk hadiahkan apa untuk besday hubby dia. Dah 11 tahun bersama kn? Semua benda dah penah bg kn? Selambe jer aku jawab, "Bagi kasih sayang jer mommy". Tuh panggilan manja dia bg kami nie yg kebetulan tgh preggy 7 month. :)

Jadi, aku da beli something utk dia. nak tahu? Nanti lepas da bg br upload pic na!

Keep counting until 29.11.2011, tapi celebrate awal la sebab 29hb tu hari selasa. :P

Arni

3 comments:

  1. apa apa apa apa????

    ReplyDelete
  2. i bagi dia baju melayu yang match dengan baju tunang i siap dengan butang baju melayu mana pah...n sehelai kemeja kotak2x yg match jugak dgn bj ai.... utk dia mai masa 24 nanti... :P

    ReplyDelete
  3. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!

    ReplyDelete