Wednesday, December 28, 2011

Hantaran Tunang

Assalam suma! Aku telah selamat menjadi tunangan kepada Encik Fasya! Wah x percaya rasanya dah jd tunangan orang nie... rasa mcm sama ajer cuma kat jari dah ada 2 cincin la.. :)

Gubahan sirih junjung! love the color!

Kain untuk nikah berbentuk "rose" ntah jadi bentuk apa..

Cuppies from Honey's cuppycake. Amek sendiri nie.. Disponsor oleh kak linda.

Fondant cake oleh Honey's cuppycake. Jauh p amek kat Setiawangsa depan Jusco Setiawangsa...

Gubahan cokelat nisak!

A box of Chocolate from Arahchocolate homemade. Cik Wee Sponsor separuh.. :)

Tart buah-buahan dari Faez homebaker

Adik tersayang saya sponsor Fereror Rocher

Wajik oleh kawan baik aku yg dah 11 tahun kami kawan.

Diecast Myvi oleh Kedai Bluecollar

Bawah tuh Cokelat Kisses dari Cik Az, dan atas tue Macaron dari Awin Macaron

Buah-buahan yg ditaja oleh bakal adik ipar Adilah Anuar

Direka khas oleh adik perempuan bongsuku yg hampir buat kakak dia menangis sebab tak dpt blk kononnya... Dia kata baby doll punya pipi mcm pipi saya... sabo jerla...

Okay, till then update pic saya pulak. 

Alhamdulillah stage pertama dah selesai... another 6++ month to go! Fuhhh

Arni


2 comments:

  1. hantaran dari pihak lelaki?

    ReplyDelete
  2. Malangnya hadi x snap satu-satu.. nk g belek kat nisak punya.. :(

    ReplyDelete