Wednesday, October 19, 2011

Create blog khas utk FA Big Day!

Assalamualaikum,

Blog saya dah kurang privacy jadi tak bleh nk cerita banyak-banyak kat dalam tuh sebab semua orang dah tahu saper tuan blog tuh. Yang sebenarnya saya tak nk orang yg saya tak suka mengintai apa yang saya tulis dalam tuh jadi saya cipta blog yang baru dan privacy utk cerita hal-hal yang memang privacy sahaja.

Apetuh FA? Fasya + Arni la.. hiks.. Actually buat blog nie nk tulis apa perancang utk our BIG day. Kang tulis kat blog sana ramai lak sibuk tanya itu ini. Jadi saya buat blog yang comel lagi cute nie.

Jadi semua tentang persiapan pertunangan, pernikahan dan persandingan semua saya update kat sini. Maybe bleh bantu orang lain utk buat persiapan wedding mereka.

Saya sebenarnya orang yang simple tp cerewet sket ajer jadi saya buat semua sendiri. Time to update my blog!

Arni

No comments:

Post a Comment