Wednesday, October 19, 2011

Di mana saya kenal dia?

Assalamualaikum,

Nie nak cerita sikit mcm mana kenal dia.

Kami satu sekolah kat Sekolah Abdullah Munshi, Penang dan pernah sekelas masa form 3. Tapi masa tuh mana la dia kenal saya yang comot nie. Saya nie memang nerd giler dan pendiam. Ye la asyik kena buli ajer. Sian kat saya kn? Lagipun saya budak asrama dia budak luar, so memang budak asrama tak bercampur dengan budak luar. Kira ada puak-puak la.

Saya kurang bercampur dengan budak luar especially lelaki. Sebab pernah ada kes dengan lelaki, so saya "hate" lelaki. Tapi tuh citer lama, bila teringat lawak pon ade. Dia nie agak famous masa kat school dulu. Baru saya tahu dia ex kepada salah sorang kawan baik saya dlu. Punya la jadi katak bawah tempurung. 
Then form 4 dia pindah ke sekolah teknik. Tapi kn masa sekolah pun x penah pon tegur. Selisih pun tak penah pandang pun.  


Nie gambar kitaorang masa sekolah dulu.
Form 3, Sekolah Abdullah Munshi 1997

Saya berdiri baris kedua, nombor 4 dari kiri. Dia berdiri baris belakang, nombor dua dari kanan.
Jodoh tu rahsia Allah SWT. Kita pun tak tahu siapa jodoh kita sehingga sampai pada waktunya. Kita hanya merancang tapi Allah SWT yg menentukan jalan hidup kita.

Macam mana saya boleh bercinta dengan dia? 

No comments:

Post a Comment